Mittwoch, Mai 28, 2008

Μια Παρένθεση----


Τον φεβρουάριο είπα πώς μπορώ να γράψω, ομως οι μήνες περνάνε και νοιώθω πως η καρδιά και το μυαλό μου σταμάτησαν να λειτουργούν. Τα έθεσα σε νάρκη, ποιός ξέρει άραγε, γιατί αρνούμαι ακόμη μια φορά να θυμηθώ όλα όσα έγιναν. Είμαι σε μια περίεργη φάση . Εχτισα ένα τοίχος για να προστατευτώ και παγιδεύτικα μεσα σ΄αυτό.

Τον φεβρουάριο βγήκε το διαζύγειό μου με τόν Σάκη και το μόνο που απέμεινε από 16 χρόνια ζωής είναι το όνομά του. Δεν ήθελα να ξεχάσω, κι όμως ξέχασα(?) Δεν ήθελα να σκοτώσω την
καρδιά μου,κ΄ισως την σκότωσα(?).

Άραγε έχω ακόμη ελπίδα ?
Ελπίζω ο χρόνος να είναι με το μέρος μου και να μην υσχίσουν οι φράσεις του Καζαντζάκη:
Δεν ελπίζω τίποτα,
δεν φοβάμαι τίποτα,
Είμαι Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Η!!!!


7 Kommentare:

ovi hat gesagt…

πολλά πολλά φιλιά από τη Φιλανδία!!!

Κυριάκος Σάμιος hat gesagt…

...αυριο ξημερώνει καινούργια μέρα!!!!... καινούργια θεατρική παράσταση..καινούργια πρεμιέρα...!!! φιλιά !!!

pote-xana hat gesagt…

Xairomai pou ksanabhkate sthn selida mou!! Mou leipete oloi poly!! Ki epeidh yparxei fws sto telos tou tounel, lewwwwwww na ksanagrapsw!!
Mhn m afhnete omws monh, sas xreiazomai pali!!

Filakia polla

h Xaroula sas

panagiota hat gesagt…

Μαρία, Μαρία μας
Η ζωή δεν τελειώνει!
Ξεκίνα να ξαναγράφεις κι εμεις εδώ θα είμαστε.
Φιλιά Πολλά καλή μου...

Κυριάκος Σάμιος hat gesagt…

Χαρούλα μου!!! Και οι παρενθέσεις λιώνουν απο την λάβα της θέλησης μας...
Τι λές;;

.... Πολλά φιλιά!!!

Κυριάκος Σάμιος hat gesagt…

...Μια ηλιαχτίδα με πολλή αγάπη ελπίζω να τρυπώσει στην κρυψώνα σου !!!!
Σε φιλώ !!!

Κυριάκος Σάμιος hat gesagt…

....ενας ηλιοοοοοοοςςςς ολοφωτος ευχές και φιλιά με την ελπίδα οτι θα τρυπώσει εντός σου...να εισαι καλά οπου κι αν ξυπνάς.. οπου κιαν κοιμάσαι...