Mittwoch, Juni 20, 2007

Το κοριτσάκι με το άσπρο φόρεμα (25)

Η Χαρούλα ρίχνεται με τα μούτρα στην δουλειά. Σηκώνεται κάθε μέρα στις 03:15 και γυρίζει στις 19:15 το βράδυ. Και την περιμένει και το νοικοκυριό, τα ψώνια, το μαγείρεμα.....
Μόνο μια Κυριακή ελεύθερη και τι να πρωτοκάνει!!!
Βρίσκει κατά διαστήμματα δουλειά για τον Σάκη ο οποίος φροντίζει να την χάσει πάντα ώς που να πείς κίμινο.
Στην δουλειά πέρνει προαγωγή και αναλαμβάβει προσωπικά περισσότερες υπευθυνότητες απο όσες θα έπρεπε.
Είναι το πρόσωπο που εμπιστεύονται απόλυτα και αυτή η εξάρτηση των πάντων απο αυτήν στην επαγγελματική και ιδιωτική ζωή της, γίνεται βραχνάς. Δεν έχει ν΄ακουμπήσει πουθενά και νοιώθει την μοναξιά της ψυχής της να μεγαλώνει και το βάρος στους ώμους αβάσταχτο.
Βλέποντας ότι και πάλι λυγίζει, ζητάει ξανά βοήθεια στην ψυχοθεραπεία.
Όμως που καιρός για πολυτέλειες .........
Το Τζενάκι της δεν είναι καλά!!
Μετά απο πολλές συζητήσεις στο τηλέφωνο η Χαρούλα μαθαίνει οτι:
Ο γαμπρός της με το λίγο μυαλό που κουβαλούσε κοντεύει να χρεοκοπήσει, να χάσει τα πάντα, ακόμη και το διαμέρισμα της Χαρούλας που το είχε δώσει στην κόρη της και το οποίο πουλήθηκε για να αγοραστεί μια μονοκατοικία. Φρόντισε ώστε η Τζένη να φορτώσει στο όνομα της οικογένειας και κάποιες τραπεζικές κάρτες....
Και σαν να μην έφτανε αυτό έπινε και έδερνε ο Άντρακλας!!!
Κι ας μην είχαν τα παιδιά του ούτε ψωμί!
Σου στέλνω λεφτα αμεσως, λέει η Χαρούλα αποφασισμένη για όλα!! Βγάλε διαβατήρια για σένα και τα παιδιά, πήγαινε και σε κάποιον δικηγόρο για στήριξη και έλα αμέσως στην Γερμανία. Εγώ είμαι εδώ!!! Μην σε νοιάζει για τίποτα!!
Καταφέρνει με τα πολλά την κόρη της και σχεδιάζουν την απόδραση και μάλιστα κανονίζει με κάποιον απο την λουφτχάνσα να συνοδέψει την Τζένη και τα παιδιά από την αίθουσα παραμονής του αεροδρομείου Θεσσαλονίκης μέχρι την Φρανκφουρτη.
Όχι τίποτε άλλο, αλλά να μην φοβηθεί η Τζένη και κάνει κανένα λάθος. Όλα πρέπει να πάνε ρολόϊ!!
Και φτάνει μια Τζένη σαν φάντασμα στην Γερμανία. Δυο κατάμαυροι κύκλοι κάτω απο τα όμορφα μάτια που λάτρευε η Χαρούλα. Ένα κορίτσι χαμένο σ΄εναν κόσμο μπερδεμένο χωρίς αδιέξοδο!!
Εγώ είμαι εδώ!! Εγώ είμαι εδώ!! Δεν είσαι μόνη!! Ακούμπησε πάνω μου μωρό μου!
Όλα θα πάνε καλά!!! έλεγε και ξανάλεγε η Χαρούλα με την ελπίδα να ακουστεί, να βρεί και να βγάλει στην επιφάνεια το Τζενάκι που χάθηκε!
Το Τζενάκι που άρχισε να γράφει την Χαρούλα Νρ. 2...
Το Τζενάκι που έχασε στην διαδρομή την δύναμή του...
Καλά εγώ, έλεγε η κακομοίρα, αλλά το παιδί μου ΓΙΑΤΙ;;; σε τί εφταιξε..............
Μπροστά στην ανάγκη η Χαρούλα γίνεται λιοντάρι!
Είχε κάποιες οικονομίες για ώρα ανάγκης.
Τώρα είναι η ώρα!, σκέφτηκε.
Έλα κορίτσι μου και πές μου, που φαίνεται να χρωστάς εσύ και πόσα!!!!, είπε στην κόρη της.
Όχι Μανούλα μου, δεν μπορώ να σου το κάνω αυτό. Άσε θα τα καταφέρω μόνη μου, μόλις βρώ μια δουλειά!
Μετά απο πολύ σηζήτηση αποφασίσανε να ξοφληθούν τα χρέη και να πληρωθεί ο δικηγόρος που θα αναλάμβανε την υπόθεση διαζυγείου και κηδεμονίας των παιδιών!!!

Τρέχει η Χαρούλα και ετοιμάζει τα χαρτιά της κόρης της, βρίσκει και μια θέση στον παιδικό σταθμό για τα παιδιά......
Και η Τζένη βρίσκει δουλειά για λίγες ώρες στην UPS νυχτερινή βάρδια.
Η Χαρούλα αναλαμβάνει τα παιδιά απο την στιγμή που φτάνει μετά την δουλειά στο σπίτι.
Κόβει κάθε λεπτό απο τον εαυτό της ώστε να στηρίξει τους πάντες.
Τα οικονομικά στενεύουν άσχημα οι σωματική δύναμη ελλατώνεται και στην δουλειά αντί για γέλιο κλάμμα.
Και ο Σάκης πολέμιος της Τζένης και των παιδιών!!!
Άκου να δείς του λέει μια μέρα η Χαρούλα, εγώ δουλεύω κι εγώ πληρώνω!! Δεν σου ζητάω να βοηθήσεις την κόρη μου. Εμένα όμως δεν μπορείς να μου το απαγορεύσεις!!
Αν χρειαστεί να διαλέξω ξέρω τι πρέπει να κάνω!!!
Κι αρχίζει η ένταση μέσα στο σπίτι, σαν να μην έφταναν όλα τα άλλα!!!
Τό κάτω διαμέρισμα είναι ν αδειάσει σε λίγο και η Χαρούλα αποφασίζει να το πάρει για την κόρη της.
Θα έχεις τον δικό σου χώρο, της λέει και θα είσαι συγχρόνως δίπλα μου.
Ο Σάκης συνεχίζει τον πόλεμο στα παρασκήνια!
Η Χαρούλα γίνεται λάστιχο που τεντώνεται να φτάσει παντού.
Τρείς μήνες είναι η Τζένη με σκαμπανεβάσματα κι εκεί που φαίνονται να πέρνουν όλα τον δρόμο τους κάτι αλλάζει!!!
Ο άντρας της θα είναι σε λίγες στην Γερμανία!!
Αυτή η επίσκεψη φοβίζει την Χαρούλα!!

Ξέρει σε τι ψυχολογική κατάσταση είναι η κόρη της και ξέρει τι θα πεί ανασφάλεια!

Ο Θεός να βάλει το χέρι του αλλά φοβάμαι αυτή την συνάντηση!! έλεγε και ξανάλεγε.
Πρέπει να την αφήσω να αποφασίσει μόνη της ακόμη κι αν δεν συμφωνώ μαζί της, αποφάσισε.
Όσο κι αν πονάει, όσο κι αν φοβάμαι!


στο επόμενο η συνέχεια

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Καλημέρα!
Η Χαρούλα δεν προλαβαίνει να πει ένα "δόξα τω θεώ" και έρχονται τα πράγματα έτσι που πρέπει να πει "βόηθα Παναγιά"!
Μεγάλη παγίδα η ανασφάλεια κι όταν βλέπεις και αγαπημένους ανθρώπους να πέφτουν μέσα, πονάει.
Φιλιά πολλά
Χριστίνα